7 stycznia 2015

Vinnetou, ty parówo!

Źródło: unsplash.com





Tęskniliście?
Tak, wiem... ale przerwa świąteczna jest potrzebna, aby na pełnej wjechać w nowy rok, w nowe zadania, w nowe obowiązki, w nowe rozwiązania, w nowe zasady, w nowe wyzwania, w nowe systemy... eeee, dobra przegięłam. 
Fuck the system! 
Only fihgt club rullez.

Ja też tęskniłam.
Bo nic tak nie poprawia mi humoru, jak stwierdzenie kumpla, że patologia z Zabrza is come back. No, wróciło patombre na moją głowę, a nazwa ta jest zastrzeżona w urzędzie. Niewtajemniczonym oraz mężczyznom nie-gejom już tłumaczę, o co kaman - chodzi o me włosy rozjaśnione na końcach, wyglądające jak odrost na głowie co niektórych patologicznych jednostek. I to O. mi to coś zrobiła, ale ona pije wodę z miski, więc nie ma się co dziwić. Znaczy pije wodę z whiskey, jak twierdzi, jednak to taka sama paranoja, więc na jedno wychodzi.

Oczywiście P., który nie odróżnia opaski od podpaski, również musiał wtrącić swoje pięć groszy i zapytać, co mi się w głowę stało? Czy on nie wie, że to od ocierania się o ścianę w piwnicy, jak schodzę popatrzeć czy mi kartofle nie kwitną? Ale mu się nigdy nic nie podoba, nawet gdy ubieram swoją indiańską opaskę, każe mi ją ściągnąć i nie straszyć ludzi.
No, ale on się nie zna, więc muszę mu tłumaczyć, że w dzieciństwie chciałam być Vinnetou i mówić do wszystkich hende ho! hende ho! bo wtedy jeszcze nie wiedziałam, że Karol May był Niemcem i miał tyle wspólnego z Apaczami Mescalero, co ja z Komanczami.

Wiecie co? 
Tak naprawdę, to zawsze bardziej jarał mnie Old Shatterhand i jego dwururka. Chyba miałam słabość do mądrych facetów, z zarostem i bliznami, wyglądających jak Lex Barker.
Tylko nie mówcie nikomu.

Ani tego, że O. nadal jeździ walcem. Nie wiem, gdzie, nie wiem po co, ale wiem, że jest miszczem kierownicy (walcownicy?). 

I że od dziś mówi do S. per ty parówo.
A to jest lepsze, niż ty placku, ty łosiu, ty pałko i ty ciapo razem wzięte.
Chyba się przerzucę.

Drżyjcie narody, bo na klękanie jeszcze przyjdzie czas.


<tu kliken> paczajcie, co mój kuzyn umie zrobić

<tu kliken> fajna muza z The Suits

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz