6 maja 2015

specjaliści od map znajdą sposób.

Źródło: archiwum własne. Gdyby Ziemia była okrągła, to przecież konie by pospadały, nie?


Jadę se do robo i słucham radia, co jest anty, no i tam jeden z prowadzących program odpowiada na pytania, na które nie umiał odpowiedzieć jakiś słuchacz, choć to nie były pytania dla jakiegoś profesora życia. 

Pan nie wiedział na ten przykład, jak nazywa się nowy potomek (potomka?) brytyjskiej rodziny królewskiej i odpowiedział, że cholera wie, więc niemal zgadł. Cholera, czy Charlotte, chuj prawie jeden. Nie wiedział też, ile jest dwa kwadrat, a z Phelpsa zrobił biegacza, więc popłynął kraulem po całości i nie wygrał konkursu na najmądrzejszego mężczyznę o poranku, szóstego maja 2015. 

Ale jakie radio, tacy słuchacze, bo za chwilę ten prowadzący mówi, że następny mundial odbędzie się w Kijowie, czyli w Rosji. Minuta ciszy. Pada deszcz, jest sennie, jadę automatycznie, choć mam manualną skrzynię biegów, ale resztką mózgu (który wolałby w tym momencie leżakować w skrzynce w warzywniaku obok kalafiorrra), myślę, że chyba się panu z radyja coś powaliło, albo pan Putin zrobił put out i pozmieniał coś w nocy na mapach świata? Tak znienacka, jak Muminki w lecie - Kijów pojawił się w Rosji? Na szczęście znam jednego specjalistę od map, S., który kiedyś przyszedł do mnie i ni z gruchy, ni z pietruchy mówi:


S: ej, wiesz, że Ziemia jest płaska, nie?
ja: ...i opiera się na siedmiu krokodylach i ośmiu słoniach?
S: uhm, mówili o tym już w starożytnym Egipcie!
ja: noooo, oni nie mogli się mylić... w końcu modlili się do słońca, jak Stachursky.
S: ale ja mam na to dowód, że jest płaska!
ja: eee...spoko, jaki niby?
S: Ziemia nie może być okrągła, skoro mapy są płaskie!
ja: no qrwa, na ten argument nie wpadłam... Jesteś lepszy, niż ten Arab w prześcieradle na łbie, który parę miesięcy temu podważył teorię Kopernika!

S: no wiem! To samo powiedziałem P,. gdy spytał mnie, czy widziałem kiedyś globus?!
ja: twoja teoria poszła w pizdu?
S: nie, no co ty, wtedy ja mu mówię: a widziałeś kiedyś globus Gliwic??


S. na pewno mi objaśni, o co chodzi z tym Kijowem, wiem to.


<tu kliken> w niedzielę byłam na komunii siostrzeńca i tam to śpiewałam, czując uniesienie (pomimo innej aranżacji)
<tu kliken> jak ktoś to pamięta, to znaczy, że albo chodził do Bravo, albo jest stary

2 komentarze:

  1. Jestem stara. I chodziłam do Bravo. W tej różowej futrzanej kamizelce z cekinami tu i ówdzie ;) A'propos - słyszałam, że obiekt ów ma zostać w niedługim czasie reaktywowany... To będzie Reaktywacja Namber Sri, jak się nie mylę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa? i jeszcze powiedz, że zaczną puszczać tam disco-polo, jak w Kato? profanacja hihi a białe rękawiczki miałaś?

      Usuń